Menu

«Ίθι! ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ»

Το Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Μουσειολογία -Διαχείριση Πολιτισμού” πιστεύει ότι ο πολιτισμός και η διαχείρισή του πρωτίστως αφορούν τους ανθρώπους χωρίς διακρίσεις. Στη διάρκεια της σχεδόν εικοσάχρονης πορείας του στη Θεσσαλονίκη και στο Α.Π.Θ. σε συνεργασία με τους συναδέλφους διδάσκοντες μουσειοπαιδαγωγούς του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ και Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής […]

Το Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Μουσειολογία -Διαχείριση Πολιτισμού” πιστεύει ότι ο πολιτισμός και η διαχείρισή του πρωτίστως αφορούν τους ανθρώπους χωρίς διακρίσεις. Στη διάρκεια της σχεδόν εικοσάχρονης πορείας του στη Θεσσαλονίκη και στο Α.Π.Θ. σε συνεργασία με τους συναδέλφους διδάσκοντες μουσειοπαιδαγωγούς του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ και Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας έχει επεξεργαστεί αρκετές διπλωματικές εργασίες για άτομα με ειδικές ανάγκες. Κατά συνέπεια όχι μόνο είναι αρωγός στις προσπάθειες του σχετικού φορέα “Ι.Δ.ΑΝ.ΙΚΑ”  (https://idanika.gr/) , αλλά θα συμπαρασταθεί στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του.

ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΑΛΑΓΙΑΛΟΓΛΟΥ (αρχιτέκτων-μηχανικός) «Μπορώ, μπορείς, μπορούμε… στον κόσμο της Τέχνης αν βρεθούμε». Η απελευθερωτική δυναμική της τέχνης

ΣΟΦΙΑ ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ (αρχαιολόγος) Μουσεία και Κοινωνικός αποκλεισμός. Νέες προκλήσεις, νέες προοπτικές

ΑΘΗΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ (αρχιτέκτων-μηχανικός) Το δικαίωμα του παιδιού στην πόλη: πρόταση μουσειοπαιδαγωγικής προσέγγισης του αστικού πολιτισμού

ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΑΜΙΑΝΟΥ (εικαστικός) Μουσείο και αισθήσεις: Ανακαλύπτοντας το νόημα μέσω της πολυαισθητηριακής εμπειρίας-παραδείγματα στη σύγχρονη τέχνη

ΠΗΓΗ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΟΥ (παιδαγωγός) Μουσειακή εκπαίδευση και η ομάδα των Κωφών: από τη θεωρία στην πράξη

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΜΠΟΤΖΑΚΗ (παιδαγωγός) Μουσειακή Δικτύωση: μία κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση

ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΡΟΥΠΑ (παιδαγωγός) Ο κοινωνικός ρόλος του σύγχρονου μουσείου. Το άνοιγμα στο ευρύ κοινό και η συμβολή του στην ένταξη κοινωνικά αποκλεισμένων ατόμων και ομάδων