Menu

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΠΕΛΕΡΗΣ

εκπαιδευτικός, μουσειολόγος Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία: Η τυπολογία της μουσειακής εκπαιδευτικής αξιολόγησης και η παρουσία της στις εκπαιδευτικές δράσεις των Ελληνικών Μουσείων Αντικείμενο της διατριβής ήταν η μελέτη των διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δράσεων στα εγχώρια μουσεία. Ειδικότερα, ο σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό οι μέθοδοι αξιολόγησης που  σχεδιάζονται για τις εκπαιδευτικές δράσεις […]

εκπαιδευτικός, μουσειολόγος

Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία: Η τυπολογία της μουσειακής εκπαιδευτικής αξιολόγησης και η παρουσία της στις εκπαιδευτικές δράσεις των Ελληνικών Μουσείων

Αντικείμενο της διατριβής ήταν η μελέτη των διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δράσεων στα εγχώρια μουσεία. Ειδικότερα, ο σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό οι μέθοδοι αξιολόγησης που  σχεδιάζονται για τις εκπαιδευτικές δράσεις των ελληνικών μουσείων είναι συμβατές με τις νέες θεωρίες για την εκπαιδευτική διάσταση του μουσείου και αν οι διδακτικοί αναχρονισμοί της τυπικής εκπαίδευσης «εισβάλλουν» στη μουσειακή εκπαίδευση στο πλαίσιο της ειδικής σχέσης που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στο σχολείο και το μουσείο. Αφού μελετήθηκε η διεθνής βιβλιογραφία για την διαχρονική εξέλιξη της μάθησης στο μουσείο, διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα σε 52 εγχώρια μουσεία προκειμένου να διαπιστωθεί αν η αξιολόγηση κατέχει κεντρικό ή δευτερεύοντα ρόλο κατά την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τι αξιολογείται, ποιες μέθοδοι αξιοποιούνται και ποιοι παράγοντες δυσχεραίνουν η αναστέλλουν την υλοποίηση αξιολογικών παρεμβάσεων.