Menu

2018-2020

ΑΞΙΩΤΗ ΙΩΑΝΝΑ (αρχαιολόγος): Τρεις προτάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέμα τη σεξουαλική αγωγή για παιδιά, εφήβους και άτομα με νοητική αναπηρία  ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (αρχαιολόγος): Το εκπαιδευτικό Δράμα στη μουσειακή εκπαίδευση. Καλλίμαχος και Χρυσορρόη: Ένα βυζαντινό παραμύθι στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (αρχαιολόγος): Ο πριμιτιβισμός και η εκπροσώπηση του πολιτισμικού άλλου στο μουσείο  ΒΑΚΑΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (αρχιτέκτων εσωτερικών […]

ΑΞΙΩΤΗ ΙΩΑΝΝΑ (αρχαιολόγος): Τρεις προτάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέμα τη σεξουαλική αγωγή για παιδιά, εφήβους και άτομα με νοητική αναπηρία 

ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (αρχαιολόγος): Το εκπαιδευτικό Δράμα στη μουσειακή εκπαίδευση. Καλλίμαχος και Χρυσορρόη: Ένα βυζαντινό παραμύθι στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού

ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (αρχαιολόγος): Ο πριμιτιβισμός και η εκπροσώπηση του πολιτισμικού άλλου στο μουσείο 

ΒΑΚΑΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων): Εργαστήριο Στατικού μοντελισμού σε πολεμικό μουσείο – Μια μουσειολογική αναζήτηση 

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ιστορικός): Μουσείο “Χαγιάτι Λαδιά” στην Πρώτη Σερρών: Νοηματικός Μουσειολογικός Σχεδιασμός

ΒΟΛΑΝΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ (αρχαιολόγος): Θεραπευτικό «Κλικ». Όταν η φωτογραφία λειτουργεί ως μέσο ίασης της ψυχής

ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ (απόφοιτη τμήματος Κινηματογράφου): TIME OUT – Μουσειοπαιδαγωγική πρόταση προγράμματος «αργής τέχνης» για ηλικιακή ομάδα εφήβων (14-17) με θέμα την ταυτότητα 

ΓΟΥΝΑΡΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ (αρχαιολόγος): Τα υπαίθρια μουσεία και η εφαρμογή τους στην Ελλάδα: Μελέτη περίπτωσης του λιμναίου οικισμού του Δισπηλιού

GRAMMATIKOPOULOU ATHINA (computer scientist): Artful – Curating the invisible: Design, development and evaluation of a social media tool for cultural learning in museum settings

ΖΙΑΒΡΑ ΕΛΕΝΗ (αρχαιολόγος): (Σ)εξηγήσεις: Μια έκθεση για το σεξ. Πρόταση νοηματικού μουσειολογικού προγραμματισμού και σχεδιασμού 

ΚΑΝΩΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (ιστορικός): Μουσείο και Ειδικές Ομάδες Κοινού: Η περίπτωση των Μουσείων της Θεσσαλονίκης 

ΚΑΡΑΓΚΙΑΟΥΡΗ ΧΑΡΙΣΙΑ (ιστορικός): Νοηματικός σχεδιασμός έκθεσης με τίτλο: “Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος των Ελλήνων λογοτεχνών” στο Μ.Β.Π.Θ. 

ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ (πολιτικός επιστήμονας): Fourth Plinth: Η σύγχρονη “μάχη” των εκθεμάτων στην πλατεία Trafalgar του Λονδίνου 

ΚΙΤΣΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ (αρχιτέκτων-μηχανικός): Υποβρύχια Μουσεία 

ΛΕΝΤΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ιστορικός): 84 χρόνια Εθνική Ομάδα Μπάσκετ Ανδρών: Αγώνες και Γεγονότα που επηρέασαν τη πορεία της 

ΜΑΓΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (ιστορικός τέχνης): Οι “τεχνικές του σώματος” στην καλλιτεχνική πρακτική: Πρόταση για μουσειολογικό νοηματικό σχεδιασμό μιας έκθεσης σύγχρονης τέχνης 

ΜΕΒΟΡΑΧ ΝΙΣΗΜ (απόφοιτος τμ. Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών): Οι Εβραίοι του Βορείου Ελλαδικού Χώρου: Μια διαχρονική παρουσία μνήμης & λήθης. Πρόταση για περιοδική έκθεση 

ΜΕΔΙΤΣΚΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ (εκπαιδευτικός): Τέχνη και αναλυτικό πρόγραμμα. Πρόταση ένταξης της Ιστορίας της Τέχνης στο πρόγραμμα μαθημάτων της Δ΄τάξης Δημοτικού 

ΜΗΤΣΙΟΥΛΗ ΤΑΤΙΑΝΗ (αρχαιολόγος): Συλλογές Ευάγγελου Αβέρωφ: Νοηματικός Μουσειολογικός Προγραμματισμός και Σχεδιασμός, περιοδικής έκθεσης

ΜΙΜΗ ΙΩΑΝΝΑ (αρχαιολόγος): Η τέχνη «αρχαιολογίζει». Προσεγγίσεις μέσα από το έργο του Ευθύμη Θέου.

ΜΟΥΝΤΖΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (φιλόλογος): Το χρώμα στο μουσείο υπό το πρίσμα της σημειωτικής

ΜΠΙΝΙΕΡΗΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ (αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων): Γραφιστική Μουσειολογική πρόταση για το Μουσείο DYSTOPIA

ΝΤΑΓΟΛΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ (ιστορικός): “Ανιχνεύοντας αόρατες μνήμες των Εβραίων της Ρόδου”. Πρόταση εκπαιδευτικών δράσεων για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γ’ Γυμνασίου)

ΝΤΟΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (παιδαγωγός): Πολιτιστικές δράσεις του Μεταλλευτικού μουσείου της Μήλου με βάση τις αρχές του εναλλακτικού τουρισμού

ΠΑΝΑΓΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (φιλόλογος-μουσικός): Η μελοποιημένη ποίηση του Καβάφη από τον Μητρόπουλο σε σχέση με τα σκίτσα του Hockney και την επαυξημένη πραγματικότητα

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΛΙΝΑ (αρχιτέκτων-μηχανικός): THE SCIENCE FICTION MUSEUM, substation DYSTOPIA

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (εκπαιδευτικός): Όρια έξω από τα κάδρα, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ελεύθερου χρόνου για ενήλικες στο Momus Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης

ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ (αρχαιολόγος): Η εκπαιδευτική πολιτική της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων για το χώρο του κάστρου: αποτίμηση και προτάσεις για επέκταση σε διαφορετικές ομάδες κοινού

ΠΙΠΙΝΑ ΦΩΤΕΙΝΗ (αρχαιολόγος): Το μουσείο ως χώρος αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου του ενήλικου κοινού: Έρευνα και αξιολόγηση του προγράμματος “Adult Art” στο MOMus- Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης

ΣΠΑΝΑΚΗ ΒΙΡΓΙΝΙΑ (ιστορικός τέχνης): Ωδείο Ρεθύμνου-Νερατζέ Τζαμί. Ιστορική ανάλυση και πολιτισμική ανάδειξη ενός μνημείου σε αδιάκοπη χρήση, από το 16ο αιώνα μέχρι σήμερα

ΣΤΙΒΑΣΑΡΗ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ (ιστορικός): Νοηματικός Μουσειολογικός Προγραμματισμός και Σχεδιασμός του Λαογραφικού Μουσείου Πανοράματος

ΤΖΕΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ (αρχιτέκτων): Η Συμμετοχικότητα σε Καλλιτεχνικές Δράσεις Συναρτώμενες με έναν Τόπο

ΤΣΕΛΕΠΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ (εκπαιδευτικός α’βάθμιας εκπαίδευσης): Πρόταση Μουσειοσκευής «Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 1896 και Αθήνα 2004»

ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΛΕΝΗ (αρχαιολόγος): Ψηφιακό μάρκετινγκ. Πεδία εφαρμογής στο Μουσείο του σήμερα