Menu

Δομή και Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του προγράμματος

O Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Διϊδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην “Μουσειολογία-Διαχείριση Πολιτισμού” είναι διαθέσιμος σε μορφή pdf. Νέος Κανονισμός Μουσειολογία-Διαχείριση Πολιτισμού 2021 Οι βασικές αρχές 1. Θεωρία, πράξη, διεπιστημονικότητα και ολιστική επανατροφοδοτούμενη προσέγγιση είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το Πρόγραμμα Σπουδών το Πρόγραμμα περιλαμβάνει: Συστηματικά μαθήματα κορμού Διαλέξεις Σχεδιαστικά Εργαστήρια Θεωρητικά Σεμινάρια Ημερίδες-Συμπόσια, Πειραματικές Εκθέσεις, Πειραματικές […]

O Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Διϊδρυματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην “Μουσειολογία-Διαχείριση Πολιτισμού” είναι διαθέσιμος σε μορφή pdf.

Νέος Κανονισμός Μουσειολογία-Διαχείριση Πολιτισμού 2021

Οι βασικές αρχές

1. Θεωρία, πράξη, διεπιστημονικότητα και ολιστική επανατροφοδοτούμενη προσέγγιση είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το Πρόγραμμα Σπουδών

το Πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Συστηματικά μαθήματα κορμού
  • Διαλέξεις
  • Σχεδιαστικά Εργαστήρια
  • Θεωρητικά Σεμινάρια
  • Ημερίδες-Συμπόσια, Πειραματικές Εκθέσεις, Πειραματικές Δράσεις
  • Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Αναλυτικές αναφορές των επισκέψεων
  • Πρακτική άσκηση σε μουσείο
  • Γραπτές εργασίες για κάθε μία από τις έξι Διδακτικές Περιοχές
  • Γραπτή ή Σχεδιαστική Διπλωματική εργασία

Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Μουσειολογία-Διαχείριση Πολιτισμού αποδίδει 90 Πιστωτικές μονάδες (ECTS).

2. Στόχος της διάρθρωσης των Διδακτικών Περιοχών στο Α’ και Β’ Eξάμηνο είναι η κατανόηση βασικών θεωρητικών εννοιών και η απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων στην άσκηση του επαγγέλματος.

Ο παραπάνω στόχος προκύπτει από το διεπιστημονικό αντικείμενο της μουσειολογίας-διαχείρισης πολιτισμού, και την ανάγκη ολιστικής προσέγγισής της με επανατροφοδοτούμενες διεργασίες από την τεκμηρίωση και την ερμηνεία ως την αρχιτεκτονική παρουσίαση και την αξιολόγηση: Οι φοιτητές προετοιμάζονται για την απαιτούμενη διεπιστημονική συνεργασία στην πράξη, έχοντας κατανοήσει το θεωρητικό πλαίσιο που την ερμηνεύει και τη δικαιολογεί.