2017-2019
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΝΤΙΑΝΑ (εικαστικός): Artefactum. Το γεγονός της τέχνης του Φρανσίσκο Ινφάντε-Αράνα ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (ιστορικός): Πρόταση μιας πολιτιστικής Διαδρομής στη Θεσσαλονίκη για τους Έλληνες της Αμερικής ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ιστορικός): Η αισθητική στην Αρχαία Ελληνική Τένη. Πρόταση έκθεσης για το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (εκπαιδευτικός): Στα 200 μέτρα από το σχολείο μου: δράσεις έρευνας και νηματοδότησης […]
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΝΤΙΑΝΑ (εικαστικός): Artefactum. Το γεγονός της τέχνης του Φρανσίσκο Ινφάντε-Αράνα
ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (ιστορικός): Πρόταση μιας πολιτιστικής Διαδρομής στη Θεσσαλονίκη για τους Έλληνες της Αμερικής
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ιστορικός): Η αισθητική στην Αρχαία Ελληνική Τένη. Πρόταση έκθεσης για το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (εκπαιδευτικός): Στα 200 μέτρα από το σχολείο μου: δράσεις έρευνας και νηματοδότησης του ιστορικού τοπίου της Θεσσαλονίκης από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΒΕΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΛΑΜΩ (πολιτισμική διαχείριση): Ελληνική Δισκογραφία – Το Ρεμπέτικο και Λαϊκό Τραγούδι (1930-1970). Σταθμοί της ελληνικής δισκογραφίας
ΖΑΜΑΝΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ (ιστορικός): «Ανακαλύπτοντας τα μυστικά μιας βιβλιοθήκης»: πρόταση εκπαιδευτικού προγράμματος για την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
ΖΑΧΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (φιλόλογος): Διαχείριση του πολιτιστικού αποθέματος του Καβουσίου Ιεράπετρας. Μοντέλο πολιτιστικής ανάδειξης για την κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη (Προγραμματισμός άυλου αποθέματος)
ΚΑΡΙΚΗ ΟΛΓΑ (οπτικοακουστκές τεχνες): Ιστορία της φωτογραφίας: από την εφεύρεση του μέσου το Β’ παγκόσμιο πόλεμο. Μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός έκθεσης
ΚΑΤΣΑΚΗ ΠΑΓΩΝΑ (αρχαιολόγος): «Πολιτιστική Πολιτική και Αστική Ανάπτυξη: Η περίπτωση της πόλης της Ξάνθης»
ΚΙΖΟΥ ΜΑΡΙΑΝΑ (εικαστικός): Βυζαντινοί Νερόμυλοι Πολίχνης. Αξιοποιώντας εκπαιδευτικά το βυζαντινό μυλοτόπι
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΑΝΝΑ (αρχαιολόγος): Μια διαδρομή στα γλυπτά της Θεσσαλονίκης. Ιστορική απεικόνιση των δυο φύλων στους δημόσιους χώρους της πόλης. Δημιουργία ιστορικής περιήγησης και διαδραστικού χάρτη στην πόλη της Θεσσαλονίκης
ΚΟΜΠΟΥΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ (αρχειονόμος): «Συλλέκτες και συλλεκτική δραστηριότητα στην Ελλάδα: Η ανασύσταση των φωτογραφικών οίκων μέσα από τις συλλογες το μουσείου φωτογραφίας Χρήστος Καλεμκερής του Δήμου Καλαμαριάς»
ΚΟΡΟΞΕΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ (αρχιτέκτων): Διαχείριση του πολιτιστικού αποθέματος του Καβουσίου Ιεράπετρας. Μοντέλο πολιτιστικής ανάδειξης για την κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη (Προγραμματισμός υλικού αποθέματος)
ΚΥΡΙΑΖΑΚΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΛΟΥΚΙΑ (τμήμα κινηματογράφου): Το Βιντεοπαιχνίδι στη Μουσειακή Εκπαίδευση
ΚΩΤΟΥΛΑ ΕΛΕΝΗ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ (αρχειονόμος – συντηρητής αρχαιοτήτων): Μουσεία 21ου αιώνα: Το πολυμεσικό περιεχόμενο ως επικουρικό εργαλείο στην ερμηνεία των συλλογών- Η περίπτωση του μουσείου Κωνσταντίνου Ξενάκη
ΛΑΒΡΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΜΑΡΙΟΣ (αρχαιολόγος): Μουσειολογικός νοηματικός σχεδιασμός έκθεσης αναφορικά με το υπερφυσικό στον ελληνικό παραδοσιακό πολιτισμό επί των συλλογών του Λαογραφικού και Εθνολογικού Μουσείου Μακεδονίας-Θράκης
ΜΑΝΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (αρχαιολόγος – θεολόγος): “Το Αριστοτελικό Μενού”: Πρόταση Μουσειοπαιδαγωγικής δράσης με θέμα την διατροφή στην Αρχαία Μακεδονία
ΜΑΥΡΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ (φιλόλογος): Μουσειολογικός Νοηματικός Σχεδιασμός Έκθεσης αναφορικά με την επιρροή του Φρίντριχ Νίτσε στη Μεταφυσική Ζωγραφική του Τζόρτιο ντε Κίρικο
ΜΕΛΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (διαχειριστής και συντηρητής εκκλησιαστικών κειμηλείων): Δράσεις για την πολιτιστική και τουριστική ανάπτυξη της Γουμένισσας
ΜΕΝΤΖΕΛΟΥ ΑΛΙΚΗ (θεατρολόγος): “Τα Pop up Μουσεία και εφαρμογές τους: Μελέτη περιπτώσεων”
ΝΑΤΣΙΚΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ (ιστορικός): «Η πόλη αφηγείται το παρελθόν της» Δημιουργία ιστορικής περιήγησης και διαδραστικού χάρτη για την εργασία στη βιομηχανία της Μεσοπολεμικής Καλαμάτας
ΝΑΘΑΝΑΗΛΙΔΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (αρχαιολόγος): «Από νίκη σε Νίκη» Πρόταση Εκπαιδευτικού Προγράμματος, με θέμα τον αθλητισμό – πρωταθλητισμό, για παιδιά Γ’ και Δ’ τάξης Δημοτικού στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (ανθρωπολόγος): Κοινωνικοπολιτικές επιδράσεις και τάσεις στον τομέα του πολιτισμού τα χρόνια της κρίσης στην Ελλάδα
ΠΑΓΑΝΙΑ ΒΕΡΟΝΙΚΑ (αρχιτέκτων μηχανικός): Ανάδειξη αρχαιολογικού χώρου σε γειτνίαση με Δημοτικό σχολείο
ΠΑΠΑΔΑΜΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ (παιδαγωγός): Σχεδιασμός και υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Οι φωτογραφίες μοιράζονται ιστορίες. Ένα “roadtrip”γνωριμίας με το φωτογραφικό κόσμο του Δημήτρη Λέτσιου» στο Λαογραφικο και Εθνολογικό Μουσείο Μακεδονίας-Θράκης
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (πολιτιστική διαχείριση): Ταυτότητα & Υποκείμενο στο ταξίδι «διασχίζοντας τον Ατλαντικό»
ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΦΑΝΗ (φιλόλογος ιταλικής γλώσσας): Μουσείο και Αυτισμός
ΡΑΠΤΗ ΕΙΡΗΝΗ (εικαστικός): Νοητικά προσβάσιμα μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα για επισκέπτες που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού: μια έρευνα δράσης
ΣΕΧΡΕΜΕΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (αρχιέκτων μηχανικός): Πολιτιστική διαχείριση για την ανάδειξη της πόλης της Ιεράπετρας
ΣΙΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (αρχιτέκτων): Marketing και Management Μουσείων και οι σχέσεις του με το χώρο της Μόδας
ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (αρχαιολόγος): «Πρόσκληση σε γεύμα…στο Αρχαιλογικό Μουσείο Αβδήρων» Μουσειοπαιδαγωγική δράση για μαθητές στο αρχαιολογικό μουσείο Αβδήρων
ΤΡΙΧΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό): Το φαινόμενο της ελληνικής διασποράς σην Αμερική. Ένα δίκτυο με συνοχή που προεκτείνεται στο χρόνο. Μελέτη περίπτωσης: Η οικογένεια Χαραλαμπίδη
ΤΣΙΟΓΚΑ ΚΩΣΝΤΑΝΤΙΝΑ (παιδαγωγός): Πρόταση μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος για την περιοδική έκθεση με τίτλο «Αρχαία Κινέζικη Επιστήμη και Τεχνολογία» του Μουσείου Τεχνολογίας-Noesis
ΦΡΑΓΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (φιλόλογος): “Αναθεωρητικές πολιτικές μνήμης στην Πολωνία του 21ου αιώνα. Μελέτη καταγραφής του μουσείου για τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο στο Γκντανσκ
ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ (εικαστικός): Κωνσταντίνος Ξενάκης μια πορεία στον χρόνο, Μουσειολογικός, νοηματικός και χωρικός σχεδιασμός
ΧΑΡΙΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (ιστορικός): Υλικός Πολιτισμός, Μετανάστευση, Ταυτότητα: Προσεγγίζοντας το φαινόμενο της ελληνικής μετανάστευσης στη Δυτική Γερμανία (1960-1989)
ΧΑΤΖΗΑΣΛΑΝΗ ΑΝΝΑ (εικαστικός): Χωρικός Σχεδιασμός της έκθεσης Ανδρείκελο και Υπεράνθρωπος