Menu

2021-2023

ΑΝΘΗ ΔΙΑΛΕΧΤΗ (αρχαιολόγος): «Μουσειοθεραπεία» Το μουσείο ως θεραπευτικό περιβάλλον μέσω της αξιοποίησης εργαλείων Θεραπείας μέσω των Τεχνών. Η περίπτωση των ογκολογικών ασθενών στο MOMus. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΛΕΝΗ (παιδαγωγός): “C(l)o(w)nfinement”. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για σόλο-ταξιδιώτες, με αφορμή την έκθεση “Franca Sonnino. Thread, sign, space” στο μουσείο MUACC. ΒΑΓΓΕΛΑ ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ (σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό): «Ιδιωτικά μουσεία Ευρώπης και […]

ΑΝΘΗ ΔΙΑΛΕΧΤΗ (αρχαιολόγος): «Μουσειοθεραπεία» Το μουσείο ως θεραπευτικό περιβάλλον μέσω της αξιοποίησης εργαλείων Θεραπείας μέσω των Τεχνών. Η περίπτωση των ογκολογικών ασθενών στο MOMus.

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΛΕΝΗ (παιδαγωγός): “C(l)o(w)nfinement”. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για σόλο-ταξιδιώτες, με αφορμή την έκθεση “Franca Sonnino. Thread, sign, space” στο μουσείο MUACC.

ΒΑΓΓΕΛΑ ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ (σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό): «Ιδιωτικά μουσεία Ευρώπης και Αμερικής και ο χαρακτήρας τους· πεφωτισμένη ιδιοτέλεια ή ξεκάθαρη επιχειρηματική επένδυση; Τέχνες και Τεχνάσματα»

ΒΑΡΛΑΜΗ ΔΗΜΗΤΡΑ (παιδαγωγός): Επταπύργιο: Φωνές ανθρώπων – Ιστορίες μνημείου. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα Προφορικής Ιστορίας για μαθητές και μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΓΕΣΙΟΣ ΚΡΑΝΙΩΤΗΣ ΤΡΥΦΩΝ (αρχιτέκτων-μηχανικός): Ήχος και Μουσική στο Μουσείο: Μια μουσική προσέγγιση στον επανασχεδιασμό της έκθεσης “Μεσογειακά Ηχοχρώματα”

ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (αρχαιολόγος): Η έννοια και η διαχείριση της μνήμης. Αφηγήσεις και αναπαραστάσεις της Χούντας: μνήμες και φαντάσματα

ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΑ (σπουδές στον ευρωπαϊκό πολιτισμό): «Ακαδημαϊσμός και Νεωτερικότητα στην ελληνική ζωγραφική μέσα από τα έργα της Συλλογής Γ. Ι. Κατσίγρα»-Πρόταση Νοηματικού Μουσειολογικού Προγραμματισμού και Σχεδιασμού

ΔΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ (συντηρήτρια): “Παλαιό Φρούριο Κέρκυρας: Πρόταση χάραξης εκπαιδευτικής πολιτικής για την ανάδειξη ενός μνημείου της UNESCO”

ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ   (αρχιτέκτων-μηχανικός): Μουσειολογικός νοηματικός και χωρικός σχεδιασμός περιοδικής έκθεσης «Ιαχές και θρήνοι: Αυτή δεν είναι μία έκθεση για τη ναυμαχία της Σαλαμίνας.»

ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ (αρχαιολόγος): “Θησαυροί” του Παγγαίου στο Μουσείο Αμφίπολης. Πρόταση μουσειοπαιδαγωγικής δράσης βασισμένη στη Μέθοδο Project

ΖΕΓΓΙΝΗ ΜΥΡΤΩ (αρχιτέκτων-μηχανικός): “Από το Μινώταυρο του μύθου στον Μινώταυρο της τέχνης: ο Picasso και το μυθικό υβρίδιο”.

ΚΥΡΙΑΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ (αρχαιολόγος): Νοηματικός Προγραμματισμός και Σχεδιασμός του ψηφιακού μουσείου της Αρχαίας Τενέας. Τίτλος έκθεσης: «Η Τενέα αναδύεται μέσα από τα χαλάσματα: άνθρωποι και πρακτικές»

ΛΙΟΥΡΗ ΑΝΥΣΙΑ (αρχαιολόγος): Μουσεία για το 99%*: Ετερότητες, φεμινισμός και μουσεία γυναικών.

ΜΠΕΡΜΠΕΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (αρχιτέκτων-μηχανικός): “Thess ARchaia”: Το μέλλον του παρελθόντος. Συνεργατικά μουσειολογικά εργαλεία για την ανάδειξη της Αρχαίας Αγοράς Θεσσαλονίκης

ΜΠΙΛΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (σπουδές στον ελληνικό πολιτισμό): “Ο πόλεμος των εικόνων”: ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος μέσα από φωτογραφίες σε μουσειακό περιβάλλον.

ΜΠΛΟΥΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (αρχιτέκτων-μηχανικός): Η επέκταση και επανέκθεση της συλλογής του Μουσείου Θεόφιλου στη Λέσβο καθώς και η σύνδεση του με το Μουσείο Τεριάντ σε ένα ενιαίο αφήγημα με διαφορετικές αφετηρίες.

ΝΑΣΙΩΚΑ ΟΛΥΜΠΙΑ (αρχαιολόγος): “Το τραύμα του Εμφυλίου πίσω από μια φωτογραφία”

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (τεχνικός ήχου και εικόνας): Ο θεσμός του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στην Ελλάδα: Μια ιστορική αναδρομή των αιτημάτων και των ενεργειών για ίδρυσή του στο β’ μισό του 20ου αιώνα

ΠΑΛΑΙΟΜΥΛΙΤΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ (αρχαιολόγος): Θεσσαλονίκη, η πόλη της λογοτεχνίας. Μία πολιτιστική διαδρομή με αφορμή τα λογοτεχνικά κείμενα που μιλούν για τη Θεσσαλονίκη.

ΠΑΤΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ (αρχαιολόγος): «Ιχνηλατώντας την μνήμη της δεκαετίας του 1940 στην Ελλάδα: Κατοχή, Αντίσταση, Εμφύλιος»

ΠΟΥΛΙΑΝΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΝΕΦΕΛΗ (αρχιτέκτων-μηχανικός): Στοιχεία για τη δεκαετία του ‘20, πρόταση έκθεσης για την «Πόλη: μυθιστόρημα σε 100 ξυλογραφίες» του Frans Masereel

ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ  (παιδαγωγός): Το θέατρο στο μουσείο: “Ευριπίδου Βασίλισσαι”,μια θεατρική θεματική περιήγηση στο Νέο Μουσειακό Κτήριο του Πολυκεντρικού Μουσείου Αιγών.

ΤΑΟΥΣΑΝΗ ΑΝΝΑ (εικαστικός): Η συμβολή των εκπαιδευτικών ομίλων στη μουσειακή εκπαίδευση: Εκπαιδευτικές δράσεις για την ιστορία του μουσειακού θεσμού μέσα από την περίπτωση των μουσείων της Θεσσαλονίκης.

ΤΖΙΑΤΑΣ ΙΟΥΛΙΟΣ (αρχιτέκτων-μηχανικός): “Η Φλόγα που ενώνει”: Αναστρέψιμη κατασκευή στον υπαίθριο χώρο του Pompidou στο Παρίσι, για τη φιλοξενία περιοδικής έκθεσης ολυμπιακών αγώνων.

ΧΟΝΔΡΟΥ ΝΙΚΗ (αρχαιολόγος): «Ανάδειξη του πολιτιστικού αποθέματος της πόλης της Λιβαδειάς. Πρόταση για μια πολιτιστική διαδρομή.»

ΧΡΥΣΑΔΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (αρχαιολόγος): «Η μνήμη έγινε σπόρος και ο σπόρος έλατο: Η προσφυγική μνήμη του 1922 σε μουσειακά περιβάλλοντα»